top of page
Dsipiots f28.jpg

HISTORIA

Es Dos sipiots o Sipiots és un grup de música ciutadellenc de gènere hip-hop/rap creat pels menorquins Oscar Sierra i Pol Mercadal el 6 de gener del 2010 després que a n'Oscar li regalassin una guitarra i, comencessin a anar a classes. Actualment el grup el formen: Hugo (caixa i bateria), Pau (baix), Nasi i Pol (guitarra espanyola i veu), Oscar (guitarra elèctrica i veu) i Joan i Andreu (saxo), Biel (trumbo). Després hi ha Francesc Llorens (representant i mànager), Pepe King (productor i editor) i Lluís Juaneda (producció i editor de videos).

 

La primera cançó va ser ''No fumis bonsais'', publicada el 12 d’octubre del 2010 i després van treure Sangria i Fiet de l'horitzó.

El primer disc es diu ''Mus amollam'', després es va treure ''Llàgrima viva'' i el darrer disc va ser ''Engreixar per morir'', presentat al 2018 i que va ser tot un èxit amb més de 500 còpies venudes.

 

Els creadors del grup sempre han recalcat que per ells, es Sipiots es un hobbie, que els hi ha donat moltíssima satisfacció, i que per ells el que els importa més és veure feliços a la gent quan va als seus concerts i que gaudeixen de la seva música que les reproduccions de youtube, que ja son més de 300.000.

EQUIP

Clientes

0932e8_8cf3d36710124e92869111908fc24e13_mv2.jpg
logo-traus.gif
descarga.png
27797447_1808657445858169_2899299368972602462_o.jpg
bottom of page